18 januari

Hej bloggen!
Idag har det bara varit en tråkig plugga, städa och göra ärenden dag så jag har inte hittat något roligt att skriva om. Jag har också haft en sån där jobbig känsla i kroppen som har förföljt mig hela dagen. Jag vaknade upp av klockan mannens larm som ringde att han skulle upp idag. När jag vaknade så var det ur en jobbig dröm och den här drömmen har förföljt mig hela dagen med en väldigt jobbig krypande känsla i kroppen. Usch!

Aja i morgon blir det jobb igen så jag försöker njuta av fredagskvällen här nu med god middag och lite filmmys framför tvn. Det är lite konstigt känsla det här med att jobba lördagar, jag får aldrig någon sån där avslappnad helgkänsla i kroppen när jag jobbar lördagar. Jag hinner liksom aldrig riktigt slappna av då man bara har söndagen ledigt. Fredagarna kan jag inte riktigt njuta av då jag vet att jag ska upp tidigt och jobba dagen efter, och lördagen jobbar man, och sen söndagen är man bara sur för att helgen snart är slut. Haha jag vet inte var jag vill komma med det här men jag kände att jag ville skriva ner lite av mina tankar just nu bara :)

Förresten jag har sökt lite sommarjobb idag! Alla jag berättar det för tycker att jag är galen. Det är ju bara januari men jag har bestämt mig för att jag ska få sommarjobb i år och det är ett bra ett också! :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback