Jobb

Hej bloggen! Nu sitter jag på jobbet och har en liten lunchrast. Jag äter thai mat, min favorit med kyckling och nudlar. :) Innan jag satte mig att äta så var jag inne en snabbis och gjorde lite rea fynd i två butiker. Visar upp vad jag har köpt sen när jag kommer hem. :) Jag köpte bland annat en jättebra resväska som jag kan ha när vi åker till Örebro, mon förra tog mannens mamma med sig när hon åkte till Libanon så jag behövde en ny och hittade en stor och fin på Stadium på halva rea priset, jättebra!

Vi är i ett köpcentrum och jobbar idag som är utomhus och då passade jag på att ha mina nya skor! De är jättevarma och bra. Annars brukar jag alltid frysa om fötterna när det ät kallt men med de här skorna fryser jag inte alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback