Nätshoppat

Hej bloggen! 
Idag är jag ledig och är i full gång att plugga men tilllät mig att ta en liten paus och då gled jag in på den här sidan.
Jag tänkte tipsa er om den sidan för jag blev förvånad vilket bra utbud och prider de har. Både på sina egna märken men också på kända varumärken som Bondelid bland annat! Lager 157 heter butiken och jag såg på hemsidan att de också har en butik i örebro! Den måste jag verkligen besöka nästa gång jag är i Örebro :)
Nu har jag två favoritbutiker som inte finns i Stockholm men finns i Örebro. Både lager 157 och Rut mfl. 
Tur att jag åker till Örebro i bland då och hälsar på mina kusiner och min min mans släkt som allihopa bor där. 
 
 
När jag var inne på Lager 157s hemsida så kunde jag inte motstå att klicka hem de här läckerbitarna bland annat:
 
 
Har någon av er varit på Lager 157? Vad tycker ni isåfall om butiken?
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback