Shoppat

Hej! Nu är jag hemma från jobbet! Det var ganska kallt att jobba ute idag, -5 grader i Stockholm. Så min näsa håller på för fullt att tina upp nu. Haha. Jag får alltid som en Rudolf mule när det är kallt ute. Helt röd om näsan!

Här kommer bilder på det jag handlade idag!
Väskan var jättebra och får plats med hur mycket som helst! Den hade också två axelband i stället för ett så om man ska åka tåg eller buss och ska bära den så kan man ha den som en ryggsäck på ryggen! Det är jättebra, jag vet inte hur många gånger som jag har fått ont i ryggen eller axel för jag har burit en tung väska på bara en axel. Så det kändes jätteskönt!

Väskan är som sagt från stadium och tröjan och pyjamasbyxorna( de har vita stjärnor på, syns inte så bra på bilden) är från H&M. Resten kommer från Apoteket. Jag är så himla torr under hela vinterns så jag måste smörja in mig hela tiden med olika krämer och sånt!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback